sunnuntai 18. joulukuuta 2011

piilevä piikikkyys

Keskiviikkona agility meni suhteellisen hyvin jos mukaan et oteta omia sähellyksiä ja muita sellasia. Meijän neidillä on niin kova vauhti etten oikeesti meinaa pysyä sen perässä. Pitäis vaaa harjotella juokseen nopeemmin ja edetä enemmän. Torstaina ratsastuksessa oli oikein mukavaa kun me mentiin niin helppoja tehtäviä, laukan lyhennystä suoralla jossa oli 4 estettä. Roope oli mainio!
Laitan tähän vielä pari linkkiä meijän agilityreeneistä kun en osannu liittää niitä tähän suoraan. 
Mä suosittelen kattoon nää videot ilman ääniä...Mun käskyt ei oo kaunista kuultavaa(:
Kontaktien kanssa meillä on vielä paljon harjoteltavaa, ja vinokepeillä mennään vielä jonkinaikaa.

2 kommenttia:

  1. hei en tiä miks mulle tuli nyt vasta mieleen sanoo mutta ooks treenannu noita kontakteja kotona? käännät vaikka jonkun laatikon toistepäin ja opetat oleen etutassut maassa ja takatassut laatikon päällä. Se on niin pieni treenimäärä mitä ehtii kerran viikossa hallilla tekeen että menee ikuisuus opettaa ne niin:)

    VastaaPoista
  2. muutaman kerran oon harjotellu mut en oo oikein keksiny et miten, tai siis oon tehny silleee et laitan laudan portaille ja sitte siitä, mut joo tota laatikkojuttua voiks kokeilla(:

    VastaaPoista