maanantai 26. maaliskuuta 2012

I can see better day

Mulle koiranomistajalle on tullu koira-allergia...! Onneks ei nä kamalasti mitään merkkejä siitä, ainahan mulla on nenä eläinten kanssa kutissu mutta nyt se on ihan todistettavasti. Hevosallergia on hävinny lähes kokonaan ja siitä oon tosi ilonen, koska heppatallilla mulla allergia on ollu aina pahimmillaan(: Vielä astma testit huhtikuussa niin sitten saadaan varmuus siedätyshoidon alottamiseen. Pidetään peukkuja että sitä astmaa ei oo.
Tanssi reeneihin ei ollu tänään minkäänmoista motivaatioo joten kaikki meni ihan puunalle. Päivän piristys kumminkin oli kun sain puhelun Gelateriasta että pääsen sinne kesätöihin! Eli kesätyöasiakin on nyt hoidettu pois alta! Tällä viikolla enää kahet kokeet ja ensviikolla kai yhet ja sitten matka paratiisiin alkaa eli viimenen jakso peruskoulussa! Ja se jakso on kyllä nii löysäilyä että siitä on hyvä jatkaa lomalle. Tänään tuli myös mun  ysienpäivämekko nellystä(:
Mun uus rakkaus on nää kynnet jotka Anni teki mulle! Tykkään näistä ihan älyttömästi ja näihin alkaa tottuun jo pikkuhiljaa. Saas nähä miten keskiviikon aksareeneissä toimii...
Nyt vielä ettei tää kaikki kirjottaminen mee pelkästään mun elämään niin Sanin seuraaminen vaan parantuu kokoajan. Pitäis taas joskus päästä tallille että pääsis kunnolla liikkuun ettei aina piukkelehdita meijän pöytien väleistä. Ulkona se ei vielä toistaseks hyvin suju koska siellä on aina jotain mielenkiintosepmpaa kun seuraaminen. Keskittyminen ei vielä(?) riitä. Palailen keskiviikon jälkeen(:

2 kommenttia:

  1. Matkit mun viime postauksen otsikkoo ja unohit vieläpä artikkelin !!!!! Nolol :D:D:D

    VastaaPoista
  2. En oo ees lukenu sun blogia et oisin nähny ton koska toi ei nytä niitä sun postauksia:D

    VastaaPoista