maanantai 21. marraskuuta 2011

I had to find you, tell you i need you


Hengissä ollaan ja nyt kerkesin ekaa kertaa viimepostauksen jälkeen kirjotteleen. Kerron tässä nyt mun koko viimeviikosta. Tästä tulee varmaan aika pitkästyttävää luettavaa mutta...

Sunnuntaina kun oli isänpäivä, kävin aamulla koiran kanssa juoksemassa vähän futiskentällä. Myöhemmin äitin porukat tuli meille ja syötiin kaikenmoista ja illalla yritin lukee kokeisiin mutta ei siitä oiken mitään tullu........




Se on ihan OK.



Maanantaina alko enkun tukiopetus kello 8.00. Sinne heräilin vaivoin mutta siitä oli ihan älyttömästi hyötyä mulle! Valinnaisliikassa me mentiin kiipeileen ja se oli ihan älyttömän kivaa! Se oli nii hyvä tunne ku sai laitettua käden sinne sienän loppukohtaan. Se oli oikeesti ihan huikeeta! Laitan kuvia heti kun SAAN NE EMPULTA. Kiipeilyn jälkeen meillä oli joulujuhlaharjotukset ja niitten takia jätin reenit väliin ja menin lukeen kokeisiin kotiin. Maanantai tuntu niin huolettomalta ku seuraavanapäivänä ei ollu vielä kokeita........

Tiistaina menin Valerialle lukeen kokeisiin mutta sitä ennen käytiin ostaan ruokaa ja suklaata koko illaks. Me saatiin luettua enemmän ja paremmin kun koskaan! Voi että me oltiin ylpeitä meistä! Kun menin kotiin nappasin kameran ja koiran mukaan ja lähin ottaan kuvia kuustamutta ne ei oikein onnistunu. Aloin sitten leikkimään valotusaikoijen kanssa ja siitä seuras vähän kaikkea muuta kuin piti...



Keskiviikkona oli enkunkokeet ja niistä en osaa sanoo sen enempää ku että jos yks meni oiken, kaikki meni oikein mutta jos yks meni vääri nii kaikki meni vääri:D Koulun jälkeen mulla oli jazz. Tollasten tuntien jälkeen tuntuu aina vaan siltä että tätä en lopeta koskaan, muttta niitä toisenlaisiakin tunteita on ehkä vähän useemmin. Reeneistä suoraan mentiin agilityyn taaas kauheella kiireellä. Me alotettiin Sanin kanssa pöydästä niin etttä oli pituus muuri ja pöytä peräkkäin. Nyt olis taas sellanen vauhdin tarpeettomuus kun se koira joka kerralla laitto jarrut pohjaan vähän liia myöhään ja yhtä nopeesti kun oli hypänny pyödälle, liuku toiselta puolelta yli. Se kyllä hyppäs aika liikuttavasti aina takas siihen ettei mitään ois tapahtunu:D Sitten me mentiin ekaa kertaa keinua ja hui että se oli jännää! Sani pelostaan huolimatta söi nakinpalasia samalla kun päätä jossa se seiso laskettiin alas. Siinä me jonkinaikaa väännettiin kunnes koira VÄHÄN alko tottuun että se keinun toinen pää todellakin tippuu alas. Loppuun otettiin vielä kontakteja ja putkeen Sani meni ilman mitään! Olin tosi tyytyväinen kummistakin reeneistä itteeni ja Saniin! Toi päivä oli ihan super!

Torstaina oli yhteiskuntaopin kokeet ja ne oli suht helpot muttaaa saas nähä että kirjotinko tarpeeks kaikkiin kohtiin. Ihmettelin ku kaikki sano että ei ollu tarpeeks aikaa tehä sitä koetta ja mä kerkesin tuijottaa eteeni 20minuuttia ja sain kokeen tehtyä helposti? Koulun jälkeen oli reenit tai olin sen verran kipee että menin vaan kattoon tuntia. Se näyttää ihan erilaiselta kun kattoo reunalta. Jotenki siinä näkee kaiken mitä luulee ettei nää kun itte tekee. Illalla mentiin koko luokan voimin kattoon tampereen teatteriin I love you because. Mun mielestä se oli hyvä ja sai nauraakkin jonkinverran. Jotkut kohtaukset oli vähän yli mutta jotkut taas ihan älyttömän hyviä:D Kun tuli kotiin teatterista olin niin väsyny että kokeisiinluku jäi vähemmälle ja yöunet sai muutaman lisätunnin.

Perjantaina olin jo vähän terveempi ja pääätin mennä kokopäiväks kouluun vaikka suunnitelmat oli vähän toisenlaiset. Meillä oli bilsan koe ja se oli viimenen tältäerää. Koulunjälkeen lähin tallille, mulla nyt puolestaan koulupienari ja menin Mepellä piitkästä aikaa. Se on kehittyny ihan tosi paljon vuodessa ku viimeks menin sillä. Se alkaa oleen ihan ratsastettava jo laukassakin! Ja muutenki oli kiva mennä koulua, kun on menny nii pitkään esteitä.

Meppe 2011

Lauantaina olin 8-17 tamskin agilitykisoissa talkoilemassa. Koko sen ajan myin kahvia ja pullaa ja selitin ihmisille mitä täytteitä leivissä on. Siitäkin selvittiin kaheksalla kupilla kaakaoo ja kolme kahviakin join ja joka kerralla poltin kieleni. Tyhmät ei opi yhestä kerrasta... Mutta siellä oli kiva kattella vähän sitä menoo ja porukka oli mukavaa! Olin taas illalla aika väsyny enkä tehny kummempaa, paitsi kävin kävelemässä Valerian ja Sanin kanssa.

Eilen meillä oli korvausreenit jotka meni ihan mukavasti. Olin evan kanssa pitkästä aikaa ja Pihla yhtyi seuraamme myöhemmin.

Tänään alko tetti. Oon siis tetissä ratsukellarissa ja mitä nyt sielä koko päivän etin tuotteita missä ei oo hintalappu ja sain käyttää sitä konetta mistä tulee niitä hintalappuja(: Se oli hauskaa mutta toisaalta aika pitkäveteistä. Jos huomenna ois vähän enemmä jotain äksöniä. Mulla alko päivä vasta 12 ja kävin koiran kanssa pitkällä aamulenkillä, ja tuli siinä vastaaan mies joka valitti kun olin laittanu koiralle takin päälle....Töitten jälkeen kävin Pihlan kanssa vaihtamassa kuulumisia mäkissä. Tulin kotiin ja katoin gleen ja aloin kirjottaan tätä tekstiä. Työt alkaa huomennakin 12 joten saan taas nukkua pitkään<3

3 kommenttia:

  1. toi pipa on iha pepusta!! se sillee löysäilee ja suurenee käytössä voin kertoo et ainaki mulla se päivän mittaa sillee alkaa valuun silmille :D mutta nooooh ei se ainakaan kovin kallis ollu;)

    VastaaPoista
  2. Nii teet:D sori jos sua haittaa mut toi oli nii hyvä kuva mepsusta:D

    VastaaPoista