keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Sunny one so true, I love you


Mä oon huomannu mun koirassa pari aisaa. Ekaks, se ei suostu lähteen nykyään lenkille jos en oo näyttäny että mulla on kakkapussi mukana. Sehän on vaan hyvä mulle ja muillekki kun se silleen muistuttelee, tai sit mä vaan kuvittelen... Toiseks, Sani alkaa vinkuun aina autossa kun määränpäähän on matkaa n. 2 minuuttia. Mä en vaan ymmärrä miten se voi aina tietää että koska ollaan perillä, vaikka se olis mun jaloissa eikä nää ulos.
Nyt on tosi hyvä olo tästä päivästä mutta samalla väsyttää aika sairaasti. Sani oli tänään ihanan tottelevainen agilityssä. Se teki lähes kaiken mitä pyysin ja meni putkiin tosi hyvin. Sillä oli kyllä ihan sairaan kova meno päällä. Me mentiin tänään möllirataa ja se oli tosi hyvää harjottelua tulevaan. Me toimittiin niinku kisoissa eli meille kerrottiin rata, opeteltiin sitä hetken ja sitte jokaine meni vuorollaan sen radan. Se ei ollu kauheen vaikee rata muistaa ja mennä. Muutama kohta oli sellanen jossa mulla ittelläni oli ongelmia pysyä mukana kun Sani on ihan älyttömän nopee. Joskus sitä toivois että siihen vois asentaa jarrut , mutta toisaalta mitä lujempaa sitä parempi, kunhan kuuntelee mua. Mun pitää siis harjotella juokseen lujempaa ja muutenki ennakoimaan tilanteita, eikä vaan jäädä ihmetteleen että se MENI sinne putkeen. Oon kyllä tosi ilonen tän päiväsestä, ei se mitään täydellisyyyttä lähelläkään ollu, mutta mulle tarpeeks!

2 kommenttia:

  1. Mein Väinö tekee ihan samaa että se rupee vinkuu heti ku ollaan lähempänä päämäärää ja sit joskus se vinkuu vähä enemmänkin. : D

    VastaaPoista
  2. nonni! Hyvä ettei sani oo ainoo:D

    VastaaPoista