maanantai 7. marraskuuta 2011

onhan meillä tämä päivä





tää syksyn pimeys ja kylmyys on saanu mut pysyyn ison osan ajasta sisällä lukemassa facebookin etusivua viidettä kertaa peräkkän, niin aattelin alkaa kirjotteleen tänne koirista ja mahdollisesti muutakin.

mulla on siis 1 vuotias keskikokonen villakoira jonka kanssa harrastan agilityä ja tokoa. se on semmonen adhd mutta kultanen se on silti. harrastan koirailun lisäks ratsastusta ja tanssia, pääosassa balettia mutta jazz menee siinä rinnalla. tykkään valokuvata ainakin silloin kun onnistuu.

kävin tänään lukihäiriö testeissä ja tulokset tulee vasta ensviikolla, joten pahoittelen kirjotusvirheitä. mulla oli ihan mukava viikonloppu lukuunottamatta mun selkää joka jumitti sunnuntaina ku nousin bussista...lauantaina päivällä olin emman kanssa pitkästä aikaa kahestaan, aika meni ulkona ollessa nopeeseen tahtiin.
kun tulin kotiin mua odotti mukava yllästys kun äiti oli hakenu kiinalaista ruokaa! myöhemmin sain raahattua evan kokeisiinluku urakkansa alta pihalle kuvaan kun koiran kanssa yritin tokoilla. me mentii koulun pihaan ja sitten sani varasti jonkun pienen viattoman pojan sählypallon ja lähti se suussaan juokseen ympäri koulun pihaa. jonkinajan päästä sain sen pallon ja annoin sen sille pojalle joka katto mua ihan kauhuissaan, otti pallon ja lähti kaverettensa luo. me sitten lähettiin ettiin jotain rauhallisempaa paikkaa. loppuillan tokoilut meni ihan hyvin, harjoteltiin siis noutokapulan kanssa. kuvia ei paljoo tullut kun oli senverran pimeetä. illalla kaisa tuli meille vielä pelastaan mun illan kun olin kuolla tylsyyteen.
sunnuntaina lähin aamusta villakoiralenkille. siellä on aina niin kiva kattoo kun koirat vaan juoksee vapaana toistensa perässä ja leikkii ihan innoissaan. on siellä aina hyvää seuraakin(: bussissa takastulomatkalla pihla lähetti viestin että ollaanko me menossa leffaan tänään, olin jo meilein unohtanu kun koko viikonloppu oli sekottanu mun pään...niinno illalla 17.15 me mentiin kattoon sinä päivänä-elokuva. se oli semmone erikoine, vähän tylsä ajoittain mut silti siinä oli sitä jotain joka sai mut tykkäään siitä. yhessä kohtaa meinasin tosiaan saada sydärin kun kaikki tapahtu niin nopeesti:D
tänään mulla on ollu koulua viiteen asti ja reenit vielä siihen päälle.
me oltiin valinnaisesaa liikunnassa keilaamassa, se oli kivempaa ku on ollu pitkään aikaan, kerränki onnistuin! tähän loppuun vielä vähän kuvia(:


freek kesällä 2011




teddy kesällä 2011


2 kommenttia: