maanantai 2. heinäkuuta 2012

Sekotin taas unen tosielämään

Oon oikeesti ollu ihan yliaktiivinen agilityn suhteen! Valehtelematta melken joka toinen päivä ollaan oltu jossainpäin reenaamassa. Mutta mä oon ainoostaan vaan nauttinu tästä reenausmäärästä. Sani on palautunu nyt täysin juoksuista ja reeneissä ja kurssilla sillä on ollu tosi hyvä meno päällä. Oon ollu laiska enkä oo kuljettanu kameraa reeneissä joten niistä ei oo minkäänmoista kuvamateriaalia. Toissa sunnuntaina oltiin höntsäilemässä tallilla jossa Alessa väitti etten osaa juosta ja siitä seuraskin kunnon juoksureeniä. Kaks viikkoo sitten maanantaina mentiin kurssilla ykkösten rataa, joka oli mun mielestä tosi kiva ja se ei ollu liian vaikee. Sani osaa kepittää nykyään radalla hienosti ja keskittyy tekemiseensä. Melkein nollia sieltä sateli putkiin menojen takia.  Omat reenit jäi viimeviikolta väliin kun olin kattomassa yleisurheilun EM-kisoja Helsingissä. Sunnuntaina kävin tekemässä Sanin kanssa keinua kun se ei enää toimi ja tuli tässä ilmottauduttua, tai no seurattua Alessan ohjeita, 5.7 ykkösten kisoihin. Siellä meitä vatassa on agirata ja hyppyrata. Jännittää jo nyt mutta palailen torstain jälkeen jos vielä kehtaan olla maan päällä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti